„W Sieci” z dodatkiem ekonomicznym „wGospodarce”. „To może być samodzielny tytuł prasowy”

Od bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) raz w miesiącu do tytułu dołączany będzie dodatek ekonomiczny „wGospodarce”, dzięki któremu wydawca chce poszerzyć swoją ofertę reklamową. - Plany wobec magazynu są znacznie większe, być może jako samodzielny tytuł prasowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Dodatek „wGospodarce” jest tworzony przez zespoły redakcyjne „Gazety Bankowej” i portalu wGospodarce.pl pod kierownictwem Wojciecha Surmacza, który jest ich redaktorem naczelnym.

W pierwszym wydaniu dodatku ekonomicznego do tygodnika „W Sieci” przeczytać można m.in. tekst Grzegorza Kostrzewy-Zorbasa o planowaniu własnej kariery, a także artykuły o tym, jak przetrwać w korporacji, na co pożyczają Polacy oraz jak wyrwać się z pętli kredytowej. Poza tym na łamach „wGospodarce” znajdą się nowinki technologiczne oraz raport o polskich przedsiębiorcach odnoszących sukces.

- Czujemy duże zainteresowanie naszych czytelników tą tematyką. Mamy takie czasy, że informacje o zawirowaniach na rynkach dotyczą wszystkich, jest to treść komercyjna pod względem czytelniczym. Wprowadzając „wGospodarce” chcemy także pozyskać nowych czytelników - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

Wydawca nie ukrywa, że jednym z celów wprowadzenia „wGospodarce” jest przyciągnięcie reklamodawców, którzy poprzez dodatek ekonomiczny do tygodnika „W Sieci” będą mieć możliwość dotarcia do znacznie szerszej grupy docelowej.

- Magazyn „wGospodarce” to naturalna droga rozwoju naszej grupy medialnej. To kolejny etap w budowie silnego wydawnictwa, które ma swoje oblicza polityczne, religijne, rozrywkowe, lifestylowe i właśnie gospodarcze. Stały dodatek „wGospodarce” to także odpowiedz na zapytania ludzi biznesu. Ludzi zajmujących się na co dzień swoimi przedsiębiorstwami i żyjącymi problemami gospodarczymi kraju, którzy szukają na naszym rynku wiarygodnej oferty. Którzy chcą medium, które nie powielałoby powszechnie obowiązujących stereotypów, ale na serio szukało sposobów wzmocnienia polskiej gospodarki, jej innowacyjności i konkurencyjności. Ludzie biznesu wiedzą, że odpowiedź iż należy obniżyć koszta pracy, to za mało. Nowy projekt to oczywiście także naturalne rozszerzenie naszej oferty reklamowej - wyjaśnia nam Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Dodatek liczy 16 stron i jest wszyty w egzemplarz „W Sieci”, ale posiada osobny grzbiet, okładkę oraz własny wstępniak. Logo nawiązuje do serwisu wGospodarce.pl, a przygotował je Michał Korsun, dyrektor artystyczny wydawnictwa.

- Dziś magazyn „wGospodarce” ukazuje się w cyklu miesięcznym, łącznie z tygodnikiem „wSieci”. Plany wobec niego są jednak znacznie większe. Być może jako samodzielny tytuł prasowy - informuje nas Przybek.

Z danych ZKDP wynika, że w grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „W Sieci” wyniosła 78 210 egz. (zobacz dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele