W okresie od 6 stycznia do 23 czerwca br., emitowane w sobotywydania "Dzień dobry TVN" oglądało średnio 950 tys. widzów, co dałoTVN udziały na poziomie 18,15 proc. w grupie wszystkich widzów i19,01 proc. w komercyjnej grupie docelowej. - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Z kolei widownia "Śniadania z Dwójką", które po raz pierwszypojawiło się na antenie tej stacji w sobotę 6 stycznia, wyniosła wtym okresie 770 tys. osób przy udziałach w rynku telewizyjnymwynoszących odpowiednio 13,99 proc. i 11,93 proc.
Jak pokazują dane telemetryczne, oba programy pomimo emisji wtym samym czasie ("Dzień dobry TVN" od 8:30 do 10:20, od połowylutego do 10:45, "Śniadanie z Dwójką" od 8:50 do 10:30-10:40)przyciągały przed telewizory podobny typ widzów.
Zarówno morning show TVN, jak i magazyn TVP2 oglądanie byłynajchętniej przez kobiety. Audycje cieszyły się także sporąpopularnością wśród osób powyżej 45. roku życia (DD TVN także wśródludzi mających od 30 do 34 lat), a także mieszkańców najmniejszychi największych miast (DD TVN również średnich). Oba programyprzyciągały przed ekrany także głównie osoby z wykształceniemśrednim i wyższym

W okresie wakacji obie poranne audycje nie są emitowane. "Dzieńdobry TVN" powróci na antenę TVN w połowie sierpnia. Program odwrześnia ma być emitowany codziennie (więcej na ten temat). Natomiastzamiast "Śniadania z Dwójką" w wakacyjne soboty TVP2 pokazuje"Pytanie na śniadanie". Program pojawi się jednak z powrotem naantenie jesienią.











