W social media marki wybierają reklamy na Facebooku

Spośród czterech najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie najczęściej wybieranym przez marki do reklamowania swoich produktów i usług jest Facebook - wynika z badania Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad połowa badanych marketerów (51 proc.) preferuje Facebooka jako platformę społecznościową do umieszczania reklam.

22 proc. marek reklamuje się na YouTube, 19 proc. - na Twitterze, a 14 proc. - w LinkedIn. 8 proc. stawia także na inne serwisy, takie jak Pinterest, Instagram czy Google+.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez Socialbakers w dniach 26.08.-02.09.2013. Udział w nim wzięło 1137 marketerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+