W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”

Do najdroższych reklamowo pozycji programowych w TVN w lutym należą „Masterchef Junior”, „Mali giganci” i „Fakty”. Stacja jako pierwsza spośród ogólnopolskich nadawców już w lutym wprowadza wiosenną ramówkę, w której pojawi się kilka nowości oraz premierowe odcinki już nadawanych programów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Masterchef Junior” startuje w niedzielę 21 lutego br. Reklamy przy nim kosztują od 30,8 do 49,9 tys. zł (cena netto za 30-sek spot, bez rabatów). Dzień wcześniej zadebiutuje nowa edycja programu „Mali giganci” - za reklamę przy tym show trzeba zapłacić od 20,8 do 44,5 tys. zł.

Nowościami w ramówce TVN są jeszcze show „Agent Gwiazdy” i serial „Druga szansa”. W obecność reklamową przy „Agencie” trzeba zainwestować od 24,5 do 36,2 tys. zł. Z kolei spot przy „Drugiej szansie” to wydatek rzędu od 23,6 do 33,2 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/23-mld-zl-wydano-na-reklamy-telewizyjne-w-2015-roku-liderem-aflofarm ##

Cena spotu przy premierowych odcinkach „Kuby Wojewódzkiego” kosztuje 20,2 tys. zł, a przy „Kuchennych rewolucjach” - od 27,3 do 31,3 tys. zł. Natomiast reklama przy „You can dance” kosztuje od 24,3 do 36,4 tys. zł.

Zainteresowani reklamą przy serialu „Na Wspólnej” w drugiej połowie lutego, po wprowadzeniu wiosennej ramówki, zapłacą 38,5 tys. zł (37,9 tys. zł rok temu), a przy serialu „Singielka” - nawet 21,1 tys. zł.

Reklama przy „Faktach” kosztuje 41,1 tys. zł przy emisji w dzień powszedni (39,9 tys. zł w lutym ub.r.), a w niedzielę - 42,8 tys. zł (40,3 tys. zł rok temu). Za spot przy „Sporcie” trzeba zapłacić od 34,3 tys. zł (dni powszednie) do 36,5 tys. zł w niedziele. Przy „Pogodzie” zaś - od 29,6 tys. zł (dni powszednie) do 32,1 tys. zł w niedziele. Spoty przy programie „Uwaga” wyceniono maksymalnie na 27,6 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najchetniej-ogladane-bloki-reklamowe-hitem-mecz-polska-irlandia-raport-za-2015-rok ##

TVN postanowił wprowadzić wiosenną ramówkę już w połowie lutego, bo firmy coraz częściej wykupują reklamy w tym okresie.

W tym roku w TVN obowiązują nowe zasady sprzedaży, które TVN Media ogłosiło w grudniu ub.r. Wprowadzono m.in. nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych oraz zwiększono próg negocjacji rabatów do 20 mln zł (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Byli współpracownicy z zarzutami wobec Kanału Zero. Stanowski odpowiada

Byli współpracownicy z zarzutami wobec Kanału Zero. Stanowski odpowiada