Wieczorny program TVP Ino „W tyle wizji” emitowany jest zwykle od poniedziałku do soboty około godz. 21.50. Jego średnia oglądalność w okresie od 28 sierpnia do 11 października 2023 roku wyniosła 600 tys. osób, co przełożyło się na 5,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,52 proc. w grupie 16-49 i 2,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W badanym okresie najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 2 października. Śledziło ją średnio 768 tys. osób.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-reset-tvp-info-tvp1,7169473041946241a ##
Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVP Info zyskał 13 tys. widzów. Wówczas oglądało go 587 tys. osób (odpowiednio 5,36 proc., 1,64 proc. i 2,14 proc. udziału).

Porównywalną widownię i wyższe rynkowe udziały od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 597 tys. osób, a udziały kształtowały się na poziomie 7,22 proc., 1,80 proc. i 2,29 proc. (przed rokiem było to o 49 tys. widzów więcej).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-wybory-ogloszenie-wynikow-wybory-parlament-senat-2023-ogladalnosc,7169473771886209a ##

W jesiennej ramówce hitowe wydanie „W tyle wizji” pokazano 20 września. Obejrzało je średnio 708 tys. widzów (9,27 proc.).
Jaki jest profil widza audycji „W tyle wizji”?

Jesienią „W tyle wizji” w TVP Info ogląda średnio 50,75 proc. mężczyzn i 49,25 proc. kobiet. W przypadku „W tyle wizji ekstra” jest to odpowiednio 50,68 proc. i 49,32 proc.
W strukturze wiekowej w obu audycjach zdecydowanie największy udział notowany jest wśród widzów w wieku 65 i więcej lat (68,53 proc. w przypadku części głównej i 68,48 proc. - części dodatkowej).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-fakty-wiadomosci-wydarzenia-prowadzacy,7169475802548353a ##
Program ma zauważalną przewagę wśród mieszkańców wsi, którzy stanowią 44,16 proc. udziału wszystkich widzów głównej części i także 44,16 proc. części „ekstra” (mieszkańcy miast stanowią po 55,84 proc.).

Biorąc pod uwagę średni miesięczny dochód netto danego gospodarstwa domowego w przeliczeniu na 1 mieszkańca (w zł) można zauważyć, że 38,44 proc. widowni „W tyle wizji” to osoby z dochodami powyżej 5 tys. zł netto. Z kolei w przypadku „W tyle wizji ekstra” odsetek takich widzów wyniósł 38,49 proc.
Obie części „W tyle wizji” najchętniej chętniej oglądają osoby z wykształceniem podstawowym, których udział wynosi 41,15 proc. w przypadku głównej części i 42,48 proc. w przypadku części dodatkowej. Odsetek widzów z wykształceniem średnim to odpowiednio 37,95 proc. i 36,12 proc. widowni, a wyższym - 20,14 proc. i 20,74 proc.

Ze względu na wykonywany zawód program zdecydowanie najchętniej oglądany jest przez emerytów, którzy stanowią po odpowiednio 73,10 proc. i 74,12 proc. widowni.
„W tyle wizji” TVP Info nadaje od 2016 roku

„W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-ogladalnosc-monika-olejnik-tvn24-tvn24-bis-profil-widza,7169476416178305a ##











