W tym mieście liderem nie jest RMF FM, a Radio ZET. Trójka i Eska 2 mocno w górę

W Warszawie liderem pod względem słuchalności pozostaje Radio ZET, a na kolejnych miejscach są RMF FM i TOK FM. Mocno w górę poszły wyniki VOX FM, Trójki i Eski 2, zaś spore spadki zanotowały Radio Pogoda i Jedynka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
W tym mieście liderem nie jest RMF FM, a Radio ZET. Trójka i Eska 2 mocno w górę
Radio ZET jest liderem w Warszawie.

Warszawa to jedyne z największych miast, w którym od lat największy udział w rynku słuchalności ma Radio ZET, a nie RMF FM. Według badania Radio Track od marca do sierpnia 2025 roku wynik Radia ZET wyniósł 14,8 proc., co wobec 14,7 proc. rok wcześniej oznacza spadek o 0,7 proc.

Wskutek tego spadku nieznacznie zmalała przewaga Radia ZET nad kolejnymi dwoma rozgłośniami, których wyniki były takie same jak przed rokiem: RMF FM zanotowało 12,4 proc. udziału, a Radio TOK FM – 9,6 proc.

VOX FM wyprzedziło dwie stacje

Wynik VOX FM podskoczył zaś z 4,4 do 6,1 proc., czyli o 38,6 proc. Dzięki temu stacja wysunęła się nad RMF Classic (które zanotowało spadek o 2,4 proc. do równych 4 proc.) i Radio Pogoda (w dół o 30,9 proc. do 3,8 proc.).

Z kolei Trójka osiągnęła wzrost o 105 proc.: z 1,8 do 3,7 proc., a Radio Eska2 – o 115 proc.: z 1,3 do 2,8 proc. Udział Radia Złote Przeboje poszedł zaś w górę z 2,8 do 3,4 proc., Radia Wnet – z 2,2 do 2,8 proc., a Chillizet – z 1,5 do 1,9 proc.

Oprócz Radia Pogoda duże spadki zanotowało kilka innych stacji. Wynik Jedynki zmalał z 3,9 do 3,1 proc., zaś RMF Maxx – z 2,4 do 1,7 proc.

Wyniki stacji radiowych w Warszawie
Wyniki stacji radiowych w Warszawie © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów