W tym mieście liderem nie jest RMF FM, a Radio ZET. Trójka i Eska 2 mocno w górę

W Warszawie liderem pod względem słuchalności pozostaje Radio ZET, a na kolejnych miejscach są RMF FM i TOK FM. Mocno w górę poszły wyniki VOX FM, Trójki i Eski 2, zaś spore spadki zanotowały Radio Pogoda i Jedynka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
W tym mieście liderem nie jest RMF FM, a Radio ZET. Trójka i Eska 2 mocno w górę
Radio ZET jest liderem w Warszawie.

Warszawa to jedyne z największych miast, w którym od lat największy udział w rynku słuchalności ma Radio ZET, a nie RMF FM. Według badania Radio Track od marca do sierpnia 2025 roku wynik Radia ZET wyniósł 14,8 proc., co wobec 14,7 proc. rok wcześniej oznacza spadek o 0,7 proc.

Wskutek tego spadku nieznacznie zmalała przewaga Radia ZET nad kolejnymi dwoma rozgłośniami, których wyniki były takie same jak przed rokiem: RMF FM zanotowało 12,4 proc. udziału, a Radio TOK FM – 9,6 proc.

VOX FM wyprzedziło dwie stacje

Wynik VOX FM podskoczył zaś z 4,4 do 6,1 proc., czyli o 38,6 proc. Dzięki temu stacja wysunęła się nad RMF Classic (które zanotowało spadek o 2,4 proc. do równych 4 proc.) i Radio Pogoda (w dół o 30,9 proc. do 3,8 proc.).

Z kolei Trójka osiągnęła wzrost o 105 proc.: z 1,8 do 3,7 proc., a Radio Eska2 – o 115 proc.: z 1,3 do 2,8 proc. Udział Radia Złote Przeboje poszedł zaś w górę z 2,8 do 3,4 proc., Radia Wnet – z 2,2 do 2,8 proc., a Chillizet – z 1,5 do 1,9 proc.

Oprócz Radia Pogoda duże spadki zanotowało kilka innych stacji. Wynik Jedynki zmalał z 3,9 do 3,1 proc., zaś RMF Maxx – z 2,4 do 1,7 proc.

Wyniki stacji radiowych w Warszawie
Wyniki stacji radiowych w Warszawie © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały