W tym roku internet pokona radio pod względem wydatków na reklamę

W bieżącym roku światowe wydatki na internetową reklamę będą wyższeniż na reklamę radiową.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę w trakcie prezentacji dla analityków w Paryżuprzedstawił Steve King, szef wchodzącego w skład grupy reklamowejPublicis domu mediowego ZenithOptimedia.

Zdaniem Kinga, wydatki na reklamę online w bieżącym rokuzwiększą się o 26 procent i będą stanowić 9,5 procenta ogółunakładów na światową reklamę. Tymczasem w przypadku radia wskaźnikten wyniesie 9 procent.

King przedstawił dane, według których konsumenci spędzają około15 procent swojego czasu w sieci. Zestawiając to z 9 procentamiudziałów internetu w rynku reklamy, pozostaje spore pole dowzrostu.

Większe wydatki na reklamę online mają zostać uzyskane takżedzięki temu, że rośnie poziom korzystania z tego medium: w bieżącymroku dostęp do sieci ma mieć 19 procent światowej populacji wobec17 procent w roku ubiegłym.

Szef ZenithOptimedia stwierdził również, że w ciągu najbliższychkilku lat internet pokona pod względem nakładów na reklamę takżeczasopisma.

źródło: Bloomberg.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu