Z danych badania Gemius/PBI wynika, że Ekstraklasa.tv największy ruch notuje w niedziele - 17 lipca, podczas pierwszej kolejki nowego sezonu Lotto Ekstraklasy, miała 199,4 tys. realnych użytkowników i 478,1 tys. odsłon, a 24 lipca - 206,9 tys. użytkowników i 485,5 tys. odsłon.
Z kolei w soboty strona miała prawie dwa razy niższe wyniki: 128,3 tys. użytkowników i 292,8 tys. odsłon 16 lipca oraz 149,3 tys. użytkowników i 327,6 tys. odsłon 23 lipca. W poniedziałek i wtorek w zeszłym tygodniu witrynę odwiedziło poniżej 100 tys. internautów, natomiast w środę, czwartek i piątek zajrzało na nią niewystarczająco wielu uczestników badania Gemius/PBI, żeby oszacować liczbę użytkowników.
- Nie jest niczym zaskakującym, że witryny sportowe notują wzrosty w czasie, kiedy mają miejsce duże wydarzenia jak mistrzostwa świata czy igrzyska olimpijskie. Naturalne jest, że w tym okresie rośnie zainteresowanie użytkowników więc siłą rzeczy szukają dodatkowych informacji, bądź też sprawdzają wyniki w sieci. Prawidłowość tę można dostrzec nie tylko dla stron www o tematyce sportowej ogółem ale również dla serwisów tematycznych, dotyczących tylko jednej dyscypliny - komentuje Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego na region EMEA w Gemiusie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kluby-pilkarskiej-ekstraklasy-z-rekordowymi-wplywami-najbogatsza-i-najefektywniejsza-legia-dalej-lech-i-lechia ##
Serwis Ekstraklasa.tv od dwóch lat jest zarządzany przez Grupę Onet-RASP, która w połowie ub.r. podpisała czteroletnią umowę na pokazywanie w internecie skrótów meczów Lotto Ekstraklasy. Wydawca po każdej kolejce emituje na żywo dłuższy magazyn z analizami i komentarzami, a fragmenty meczów umieszcza też kontekstowo w swoich innych serwisach sportowych: Sport.onet.pl i Przegladsportowy.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-onet-rasp-z-mniejsza-przewaga-nad-wirtualna-polska-youtube-slabo-w-mobile-u-dane-pbi-gemius-z-czerwca ##











