Zadanie polegało na zbudowaniu kreacji z wykorzystaniem słynnych zabytków, co, z jednej strony ma podkreślać, że agent działa na rynku turystycznym, z drugiej, w zabawny sposób zachęcać do zmiany dotychczasowego życia zawodowego. Kampania objęła Facebooka, LinkedIn i Instagrama.
- Pomysł narodził się po jednej z prelekcji realizowanych przez naszego chief e-commerce officera, podczas której opowiadał o możliwościach, jakie daje nam sztuczna inteligencja. Postanowiłem zrobić pierwszą w branży turystycznej kampanię rekrutacyjną wygenerowaną z jej pomocą – komentuje Piotr Piankowski EB & event manager w Wakacje.pl.
Kreacje sugerują, że nawet najbardziej stali w swoich przyzwyczajeniach mogą odważnie sięgać po to, co nowe i ekscytujące. Właśnie z takim przekazem Wakacje.pl starają się dotrzeć do wszystkich, którzy chcą rozwijać się zawodowo.

- Koncept kreatywny i hasła powstawały we współpracy z kilkoma działami. Pierwszym krokiem było przygotowanie wizualizacji w programie graficznym, który pozwolił przedstawić zamysł kampanii. Na tej podstawie powstały prototypy profesjonalnych kreacji, do których stworzenia wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję. Na kolejnym etapie specjaliści od grafiki dopieszczali już szczegóły projektów, a zespół copywriterski pracował nad hasłami reklamowymi – mówi Piotr Piankowski.
Wakacje.pl z każdym rokiem zwiększają swoją obecność na polskim rynku turystycznym w różnych obszarach. O ile jeszcze w zeszłym roku firma miała 650 pracowników, to obecnie jest ich ponad 730. Obecnie ma uruchomionych 30 procesów rekrutacyjnych.











