„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, w okresie od 20 czerwca do 29 sierpnia 2021 roku (wyjątkowo jeden koncert pokazano w sobotę, 10 lipca).
Średnia widownia koncertów wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 13,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,22 mln oglądających, zgromadziła druga część koncertu z Płocka z 18 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 40 tys. widzów, ale zwiększył się udział koncertów w 4+. Wówczas oglądało 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału w 4+, 10,38 proc. w 16-49 oraz 11 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-of-the-top-festival-2021,7170133174167169a ##
TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,29 proc. Trzecia była TVP1 (6,79 proc.), a czwarty - TVN (5,82 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad konkurencją była znacznie mniejsza.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/festiwal-w-opolu-2021-kiedy-termin-koncerty-w-tvp,7170164187899521a ##











