Walk PR: sprzedaż o połowę w górę, gorzej z rentownością

W ub.r. przychody agencji Walk PR zwiększyły się o 41,8 proc. do 11,29 mln zł, natomiast przy dużym wzroście kosztów finansowych rentowność netto zmalała z zera do 25,2 tys. zł straty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wpływy Walk PR od innych spółek z Grupy Walk w ub.r. wyniosły 545,6 tys. zł, tyle samo co rok wcześniej.

Agencja na działalność operacyjną przeznaczyła 10,9 mln zł, po wzroście rok do roku o 37,6 proc. (7,92 mln zł). Koszty usług obcych poszły w górę z 5,61 do 8,06 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 1,55 do 1,93 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmalały z 390,5 do 337 tys. zł.

Zysk sprzedażowy agencji poszedł w górę z 39,5 do 388,7 tys. Natomiast pozostałe wyniki rentowności agencji osłabił wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 6,1 do 311,9 tys. zł (pozostałe wpływy operacyjne zwiększyły się dużo słabiej: z 273 do 350,4 tys. zł) oraz kosztów finansowych z 18,8 do 91,5 tys. zł, a także 192,5 tys. zł zapłaconego w ub.r. podatku dochodowego.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"