Walk PR wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska

Volkswagen Group Polska po raz kolejny powierzył obsługę hiszpańskich marek Seat i Cupra agencji Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Umowę przedłużono w wyniku przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk PR wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska

Volkswagen Group Polska zdecydował się kontynuować rozpoczętą w 2019 roku współpracę z agencją Walk PR w zakresie obsługi marek  Seat i Cupra na kolejne dwa lata. Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne PR, a także koordynację programu ambasadorskiego.

- Przedłużenie współpracy to dla nas powód do dumy, ale i ogromna motywacja. To także dowód na to, że klienci doceniają nasze zaangażowanie, kreatywność i najwyższą jakość usług z zakresu PR - mówi Kinga Strawińska, managing director w Walk PR.

W ramach trwającej umowy agencja Walk PR koordynuje program ambasadorski marki Cupra, którego Partnerem jest ultratriathlonista Robert Karaś. Od 2019 roku zrealizowano dwie odsłony kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela