Walka z głodem na świecie

Agencje Public Relations zrzeszone w międzynarodowej sieci Eurocom Worldwide podjęły współpracę pro-bono ze Światowym Programem Żywnościowym Organizacji Narodów Zjednoczonych

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Eurocom Worldwide, globalna sieć PR, w ramach wolontariatu pracuje dla Światowego Programu Żywnościowego (WFP) Organizacji Narodów Zjednoczonych. Eurocom Worldwide zapewnia komunikację wspierającą  Światowy Program Żywnościowy, którego celem jest zwalczanie głodu na świecie. Grupa agencji zrzeszonych w Eurocom Worldwide szczególnie uwzględnia działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu w kampaniach, w które się angażuje. Agencje zdecydowały się wesprzeć swoją pracą WFP na znak poparcia dla idei i celów Światowego Programu Żywnościowego.

Od początku 2005 roku agencje zrzeszone w Eurocom Worlwide w Chorwacji, Danii, Irlandii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich pracują razem z WFP przy organizacji manifestacji solidarności w walce z głodem na świecie jaką ma być akcja "Fight Hunger: Walk the World".

Głównym celem partnerstwa jest promocja akcji "Fight Hunger: Walk the World", która odbędzie się 12 czerwca br. w ponad 90 państwach na świecie. To coroczne wydarzenie, organizowane wspólnie z TNT, globalną firmą kurierską, ma podnieść świadomość oraz zgromadzić fundusze niezbędne do walki z głodem wśród dzieci do 2015 r.

W ponad 200 miastach akcje "Fight Hunger: Walk the World" mają przypomnieć mieszkańcom o zatrważającym fakcie, że na świecie, w którym produkuje się  więcej żywności niż trzeba dla każdego mieszkańca, 18 000 dzieci umiera dziennie z głodu. Kolejne 300 milionów jest stale głodnych, a 100 milionów dzieci  w ogóle nie chodzi do szkoły.

"Wysiłki podejmowane przez WFP są ściśle uzależnione od świadomości opinii publicznej. Oznacza to z kolei zależność od dobrej komunikacji podczas kampanii i dlatego jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wsparcie i poświęcenie agencji zrzeszonych w Eurocom Worldwide. Ich udział ma ogromne znaczenie dla skuteczności działań WFP" - mówi Arlene Mithchell, dyrektor "Fight Hunger: Walk the World".

"Eurocom Worldwide i zrzeszone w sieci agencje mają doświadczenie i wiedzę w zakresie Public Relations oraz kampanii medialnych prowadzonych jednocześnie w wielu krajach przy niewielkim budżecie. Z przyjemnością wykorzystamy to dla WFP. Jesteśmy dumni, że to co robimy, będzie pomocne w promowaniu tak szczytnej idei, jaką jest walka z głodem na świecie" - powiedział Mads Christnesen, dyrektor sieci Eurocom Worldwide.

Współpraca agencji zrzeszonych w Eurocom Worldwide z WFP została zainicjowana w styczniu 2005 r. i jest koordynowana wspólnie przez siedzibę główną WFP w Rzymie oraz zrzeszone agencje.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu