WAO! - nowa metoda badawcza od Ipsos w Polsce

Ipsos Loyalty, część Ipsos specjalizująca się w badaniach satysfakcji i lojalności klienta, wprowadza na polski rynek nową metodę badawczą do wykorzystania przy okazji badań satysfakcji i służącą do mierzenia dynamiki udziału w wydatkach klienta w danej kategorii.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe narzędzie nosi nazwę WAO! (czytane jak angielskie Wow!), co jest skrótem od "Wallet Allocation Optmizer". Jest to rozwiązanie, o które można wzbogacić każdy dotychczasowy program pomiaru satysfakcji lub lojalności.

WAO! ma pozwalać na znalezienie tych cech produktów czy usług, których poprawienie nie tylko wpłynie na poziom przywiązania klientów, ale przede wszystkim zwiększy udział w wydatkach klienta i realnie wpłynie na wyniki biznesowe.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące