Jak donosi "Przegląd Sportowy" Śląsk Wrocław już zdeklarował, żenie przystąpi do kontraktu z nowym sponsorem tej wiosny, gdyż dokońca sezonu ma umowę z Piastem (Carlsberg) - Na razie klubydostały tylko projekt umowy z Warką. Trzeba negocjować - informujeprezes Jagiellonii, Ireneusz Trąbiński. Natomiast prezes ŚląskaPiotr Waśniewski tłumaczy. - Obowiązuje nas kontrakt z Piastem dokońca sezonu, a w nim jest klauzula, która uniemożliwia namwspółpracę z innym browarem.
Warka, która ma być sponsorem Ekstraklasy przez 2,5 roku,zapłaciłaby 1,5 mln zł do końca obecnego sezonu, 3,1 mln wnastępnym i 3,9 mln w 2010/11. - Warka za miano sponsoraoficjalnego ekstraklasy dostanie miejsce reklamowe w czterechnarożnikach boiska. Jej przywileje są ściśle określone, dlategoistnieje szansa na współpracę klubów z innymi browarami - mówiJacek Masiota, szef rady nadzorczej Ekstraklasy SA.

Według rzecznika Grupy Żywiec Sebastiana Tołwińskiego rozmowyprowadzone z klubami Ekstraklasy idą w dobrym kierunku. Jestnadzieje na finalne podpisanie umów w kształcie, w jakim byłypoczątkowo dyskutowane. I dodaje, że - każdy klub z tytułupodpisania umowy powinien się wzbogacić o ok. 200 tys. złrocznie.











