Nowa Warka 0.0% Ice Coffee dostępna jest w butelce 500 ml. W kolejnych tygodniach w wybranych sieciach sklepów dyskontowych pojawi się także puszka 500 ml.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warka-bezalkoholowe-piwo-z-lemoniada-i-naturalna-kofeina-mango-i-cytrusy-ananas-i-marakuja ##
– Polacy regularnie piją kawę, która jest w polskiej branży FMCG większą kategorią sprzedażową niż mleko czy wino – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Wykorzystując to zainteresowanie, zdecydowaliśmy się oddać w ręce konsumentów wyjątkowy produkt – Warka 0.0% Ice Coffee, czyli bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy. Nowa Warka doskonale przeszła testy konsumenckie i mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem także przy sklepowej półce – dodaje Drożyński.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.











