Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzą menadżerki PR HBO i HBO MAX

Dział PR Warner Bros. Discovery w Polsce, kierowany przez Joanną Górską, przejmuje opiekę nad kolejnymi kanałami i serwisami grupy w Polsce, w tym nad HBO i HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku tym z firmą żegna się Agnieszka Niburska, PR director Central Europe oraz Agnieszka Pelc-Sławińska, senior PR coordinator HBO Max w regionie EMEA

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Zmiany wynikają z restrukturyzacji związanej z połączeniem WarnerMedia i Discovery. Niedawno zespoły dawnych spółek Warnera: HBO Polska, Tuner Broadcasting Systems Poland i Warner Bros Entertainment przeniosły się z dotychczasowych biur do siedziby TVN Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej w Warszawie.

Teraz działania PR dla zarządzanych przez te spółki stacji HBO, Cinemax, Warner TV, a także serwisu HBO Max, przejdą do działu public relations Warner Bros. Discovery, kierowanego przez Joannę Górską. Dotąd odpowiadał on za działania komunikacyjne dla kanałów i serwisów TVN i Discovery. W jego skład wchodzi kilkanaście osób.

Działania PR dla stacji dziecięcych Cartoon Network i Boomerang nadal prowadzone będą w ramach oddzielnych struktur.

Z grupą żegna się odpowiedzialna za działania PR dla HBO i HBO Max Agnieszka Pelc-Sławińska. Z HBO Polska związana była od 2018 r. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Garden of Words i AM Art-Media Agencja PR.

Pracę dla HBO i HBO Max kończy także Agnieszka Niburska, PR director na Europę Centralną HBO oraz HBO Max w regionie EMEA. Z HBO związana była od 2004 roku, najpierw przez dziewięć lat jako PR manager HBO Polska, później awansowała na zastępczynię działu marketingu i PR. Od ponad roku była szefową obszaru PR platformy HBO Max w regionie EMEA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hbo-max-bez-dyrektorki-marketing-odchodzi-anna-putts ##

Coraz większa integracja zespołów w Warner Bros. Discovery

W ramach integracji zespołów dawnej TVN Grupy Discovery i Warner Media w październiku br. powstał połączony dział dystrybucji. Kieruje nim Michał Walewski, wcześniej dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce.

Koncerny Discovery, Inc. oraz AT&T Inc. w kwietniu br. ogłosiły finalizację transakcji, w wyniku której doszło do połączenia WarnerMedia i Discovery. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"