Współpraca z Warsaw/Creatives ma na celu kompleksowe wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach, a także rozbudowanie relacji z otoczeniem biznesowym.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym grup kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu Answear.com oraz podkreślenie oferty premium platformy i zmianę jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.
– Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z zespołem Warsaw/Creatives. To partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. Świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody. Wierzymy, że ta współpraca pomoże nam w jeszcze efektywniejszym dotarciu do naszych klientów i interesariuszy – mówi Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.

W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za stały kontakt z dziennikarzami oraz aktywną prezentację marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.











