“Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji

Reality-show “Warsaw Shore” po siedmiu odcinkach gromadzi średnio 160 tys. widzów, dystansując ofertę innych stacji muzycznych i młodzieżowych. Udział programu jest kilkanaście razy wyższy od średnich wyników MTV.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
“Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji

Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można na antenie MTV Polska w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po siedmiu tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 160 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,16 proc. udziału w grupie wszystkich oglądających oraz 6,51 proc. w docelowej dla stacji grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat.

Dotąd najwięcej widzów obejrzało czwarty odcinek “Warsaw Shore” nadany 1 grudnia br., który zgromadził przed telewizorami aż 211 tys. osób. Gościnnie pojawił się w nim były piłkarz Radosław Majdan. Na drugiej pozycji znalazł się siódmy odcinek z 22 grudnia z oglądalnością na poziomie 185 tys. widzów.

Program notuje też 17 razy wyższy udział od średniego dobowego udziału MTV, który w okresie od 10 listopada do 22 grudnia br. wynosił 0,13 proc. Natomiast w grupie 13-29 “Warsaw Shore” ma udział 14 razy większy od średniej dla stacji (0,48 proc.).

W paśmie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,31 proc. plasuje się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajmują Viva Polska (0,27 proc.) i  4fun.tv (0,26 proc.). Z kolei w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat, Eska TV ma 1,52 proc. udziału, a 4fun.tv z 0,82 proc. udziału ma lepszy wynik od stacji Viva Polska (0,71 proc.).

Reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Producentem wykonawczym programu jest Golden Media Polska

Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji.

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online