Premierowe odcinki jedenastej odsłony reality-show „Warsaw Shore” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 24 marca do 16 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 80 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 73 tys. osób, a udział - 2,33 proc.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 9 czerwca br. - obejrzało go średnio 159 tys. osób.

„Ekipa z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej pół roku temu dziesiątej serii, zyskała 18 tys. widzów w grupie 4+ i 16 tys. w 16-49. Wówczas reality-show oglądało średnio 62 tys. osób w 4+ i 57 tys. w 16-49, co przełożyło się odpowiednio na 0,85 proc. i 1,79 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cbs-i-viacom-coraz-blizej-polaczenia-viacom-wyceniany-na-12-6-mld-dolarow-dlaczego,7171053143779457a ##
W najnowszym sezonie „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” udział wzięli znani z poprzednich edycji Ania „Mała” Aleksandrzak, Ewelina Kubiak, Klaudia Stec, Piotr „Pedro” Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk oraz Klaudia „Czaja” Czajkowska i Patryk Spiker, którzy dołączyli do Ekipy w dziesiątej serii. Ponadto skład uzupełniła czwórka uczestników randkowego show stacji „Ex na plaży Polska”: Anastasiya Yandaltseva, Ewa Piekut, Damian „Dzik” Graf i Kasjusz „Don Kasjo” Życiński.

„Warsaw Shore” dostępne jest również w player.pl. Wszystkie odcinki w tym serwisie oglądać można było odpłatnie przed ich telewizyjną premierą. Z kolei dzień po premierze danego odcinka na antenie MTV Polska był on w serwisie należącym do Grupy TVN Discovery Polska udostępniany bezpłatnie (z reklamami lub w ramach pakietu bez reklam).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/comedy-central-nowa-oprawa-kampania-promocyjna-25-lat-przyjaciol,7171063343945857a ##
Widzowie player.pl za dodatkową opłatą oglądać mogą specjalny - 13. - odcinek jedenastego sezonu programu.
Stacja MTV Polska zdecydowała o kontynuacji reality-show. Powstanie dwunasta odsłona cyklu, ale nadawca na razie nie zdradza terminu jej premiery.
Obecnie stacja prowadzi casting do kolejnego sezonu produkcji.











