Warszawskie spotkanie Worldcom PR Group

Dwadzieścia dwie agencje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, należące do Worldcom PR Group spotkają się 15-17 września br. w Warszawie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Program spotkania obejmuje prezentacje kandydujących agencji PR z Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii, a także omówienie najlepszych praktyk i innowacyjnych koncepcji PR, takich jak marketing szeptany. Podczas spotkania wystąpią też zaproszeni goście. Juliusz Braun, Dyrektor Departamentu Filmu i Mediów Audiowizualnych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego omówi historię i obecną sytuację mediów w Polsce. David DeBenedetti, partner w kancelarii prawniczej DeBenedetti Majewski Szcześniak, specjalizującej się w ubezpieczeniach oraz przejęciach i fuzjach, przedstawi możliwości współpracy między firmami prawniczymi a agencjami PR.

Europejskie spotkania Worldcom PR Group organizowane są każdego roku w innym mieście i kraju. Przedstawiciele agencji PR mają dzięki temu możliwość poznawania sąsiadujących rynków i lokalnych kultur. Ostatnie spotkania miały miejsce w Monachium, Helsinkach i Paryżu. Spotkanie w Warszawie organizuje reprezentująca Worldcom PR Group w Poslce agencja Glaubicz Garwolińska Consultants, jedna z najbardziej doświadczonych na polskim rynku firm PR, specjalizująca się w PR korporacyjnym, finansowym oraz public affairs.

– Bardzo się cieszę, że mogę przewodniczyć spotkaniu w Warszawie – powiedział Diego Biasi, prezes Worldcom PR Group na region Europa/Afryka. – Takie spotkania są dla agencji partnerskich Worldcom PR Group doskonałą okazją do zaprezentowania doświadczenia w pracy z klientami i ogólnego doświadczenia w biznesie. Daje to nam możliwość wymiany opinii w kwestii kluczowych trendów w branży PR i marketingu. Umacnia to naszą zdolność do współpracy międzyregionalnej, co jest wyjątkowo istotne w czasach, kiedy rola Europy rośnie zarówno w sferze ekonomicznej, jak i politycznej. Naszym celem jest stałe ropoznawanie potrzeb klienta i doskonalenie usług, na podstawie najlepszych praktyk z różnych sektorów, w których działamy. Dostosowujemy nasze podejście do każdego klienta, biorąc pod uwagę europejską różnorodność kulturową i oczekiwania firm globalnych. Dlatego bardzo istotne są spotkania w celu omówienia i udoskonalenia usług świadczonych klientom oraz skoordynowanie naszych działań w skali Europy.

Worldcom Public Relations Group jest w Polsce reprezentowana przez Glaubicz Garwolińska Consultants.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele