Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu na obsługę mediową firmy kosmetycznej L'Oreal agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP) obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej firmy na 25 rynkach na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową L'Oreal w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Australii i Nowej Zelandii. To budżet szacowany na ok. 500 mln dolarów.

W regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria), który jest jednym z największych rynków L'Oreal, Wavemaker przejął budżet o wartości 400 mln dolarów dotychczas obsługiwany przez Publicis. Budżet w Australii i Nowej Zelandii (wart 70 mln dolarów) - od Carat (dentsu).

Agencja obroniła niedawno biznes L'Oreal o wartości 61 mln dolarów w Indiach i konto o wartości 15 mln dolarów w Europie Środkowo-Wschodniej.

W Polsce za obsługę mediową koncernu odpowiada od kilku lat Starcom (Publicis Media).

Obecna wygrana rozszerza zakres współpracy Wavemaker z L'Oréal na 25 rynków i jest częścią globalnego przeglądu mediów. W 2020 roku ten koncern kosmetyczny wydał 8,65 mld euro na reklamę na całym świecie.

W Wielkiej Brytanii zakupem mediów i planowaniem  mediów dla L'Oreal zajmuje się agencja Essence (WPP) po tym, jak w 2019 roku odebrała ten budżet o wartości 106 milionów funtów agencji Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"