Pięć agencji w przetargu reklamowym Wawelu

Firma Wawel, producent słodyczy pracuje nad nową strategią marki. Firma zaprosiła do organizowanego w związku z tym przetargu pięć agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro prasowe Wawelu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazało, że firma jest obecnie w trakcie prac nad wypracowaniem nowej strategii marki. Najbliższym etapem tych działań ma być stworzenie platformy komunikacyjnej, która uwzględni obecny oraz przyszły, docelowy charakter naszej komunikacji.Zadaniem agencji zaproszonych do przetargu jest opracowanie koncepcji kreatywnej dla kampanii reklamowej marki Wawel w telewizji i digitalu – m.in. stworzenie koncepcji i scenariusza spotu oraz KV kampanii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marki-na-przelomie-dekad-wawel-sa_1 ##

Do udziału w przetargu zaproszono 5 agencji. Wawel nie podaje jednak ich nazw. Zapowiada, że zwycięską agencję wybierze przed końcem wakacji.

Wawel współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi. Ostatnio do kampanii marki Fresh&Fruity wybrano agencję Grupa Trzy. Rozpoczętą na początku lipca kampanię marki Tofflairs realizowały natomiast agencje Creativa, Fortuna PS i Trzask.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?