Wawel znów w telewizji

Wawel SA odmładza wizerunek marki słodyczy Michałki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kilka dni temu wystartowała nowa kampania reklamowa cukierków Michałki Zamkowe należących do firmy Wawel SA. Kampania potrwa do końca marca a działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa Radna. To kolejna w tym roku - po batonach Maciek - reklama krakowskiego producenta słodyczy.

Celem kampanii jest odmłodzenie wizerunku marki Wawel oraz pozyskanie młodszych konsumentów.

Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN24) oraz prasę branżową.

Zakupem czasu antenowego w telewizji publicznej zajął się Wawel, w grupie ITI - dom mediowy Brand Connection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"