Ważka, osa i mucha w kampanii Huawei P10 (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa smartfona Huawei P10, promująca funkcjonalność Hybryd Zoom. Akcję przygotowały firmy DDB&tribal i Papaya.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pomysł kreatywny nowej kampanii smartfona Huawei P10 opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Ten zanim naciśnie migawkę aparatu w telefonie próbuje z odwiedzającymi go klientami - ważką, osą i muchą - porozmawiać, czegoś się o nich dowiedzieć.

Spoty podkreślają, że insektom, pomimo że nie mają więcej niż kilka centymetrów długości, dzięki funkcjonalności Hybryd Zoom w telefonie P10 także można zrobić portrety.

Kampania jest prowadzona w regionie CEE & Nordic. Przygotowała ją agencja DDB&tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"