Nowy spot "Ważne chwile bez bólu gardła", stworzony przez agencję Cape Morris, pokazuje emocjonalny świat rodziny widziany oczami dziecka. To historia o obecności, tej fizycznej i emocjonalnej.
Kampania buduje przekaz na autentycznym, rodzicielskim insighcie o potrzebie uczestnictwa w ważnych momentach w życiu dziecka.

Spot łączy w sobie różne emocje: humor, czułość, codzienność i wzruszenie. Przypomina, że zdrowie to coś więcej niż brak objawów - to możliwość bycia tu i teraz z tymi, których kochamy.
– Nowy spot wzmacnia rozpoznawalność i "reason to believe" Tantum Verde wśród dorosłych, pokazując, że czasami z pozoru mało znaczący ból gardła ból gardła- potrafi zatrzymać codzienne życie i ważne momenty – mówi Justyna Żołnierska, product manager w Angelini Pharma Polska
Kampania jest obecna zarówno w telewizji, jak i w digitalu.











