WeAreMedia kończy obsługę InPostu i Paczkomatów 24/7

WeAreMedia zakończyła pracę w social mediach dla InPostu i Paczkomatów 24/7. Agencja wypowiedziała umowę kontrolującej te marki firmie InPost.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele WeAreMedia jako powód zakończenia współpracy z InPostem wymieniają istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej. – Od 5 listopada nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych – mówi Tomasz Olejnik, CEO i creative director WeAreMedia. Przypomnijmy, że w ramach tej obsługi WeAreMedia przygotowała m.in. dwie aplikacje konkursowe na Facebooku, w tym bardzo popularne Paczkobranie. Agencja otrzymała za nie nagrodę Best In Show w tegorocznym konkursie Mixx Awards (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów