Weber Shandwick dla marki okularów Privé Revaux

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu consumer marketing, w składzie Dominika Bień - associate oraz Dominika Wielopolska-Fonfara - junior associate.

Umowa została podpisana do końca 2020 roku.

Agencja została wybrana bez przetargu.

Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są u wyłącznego partnera w Polsce - sieci Vision Express.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"