WebExperience - nowe narzędzie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wprowadził do swojej oferty badanie serwisów internetowych WebExperience. Łączy ono analizę twardych danych i opinii użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WebExperience obejmuje – w zależności od specyfiki konkretnego projektu – jakościowe i ilościowe badania internautów odwiedzających daną stronę, analizy eksperckie oraz pasywny pomiar zachowań użytkowników. Narzędzie łączy tzw. twarde dane pochodzące z systemów Gemiusa oraz badania opinii respondentów realizowane metodą CAWI.

WebExperience ma na celu określenie motywacji i kontekstu odwiedzania danej witryny przez użytkowników, ich aktywności i satysfakcji podczas korzystania z niej oraz kolejnego działania po opuszczeniu serwisu. W efekcie badanie ma ułatwić administratorom optymalizację strony pod kątem użyteczności dla internautów i efektywności w realizowaniu założonych zadań.

Przypomnijmy, że Interaktywny Instytut Badań Rynkowych ostatnio wprowadził do swojej oferty pomiar efektywności reklam internetowych NetEffect (więcej na ten temat) oraz rozszerzył portfolio badań komunikacji marketingowej i reklamowej (więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech