WebTalk dla Oshee w social media

Agencja WebTalk zaczęła realizować komunikację marki napojów izotonicznych Oshee w portalach społecznościowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WebTalk odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii działań marki Oshee na Facebooku, YouTubie, Instagramie, Twitterze i Google+. Zajmuje się przy tym m.in. produkcją treści wideo.

Agencja nie ujawnia, w jaki sposób pozyskała to zlecenie ani na jak długo podpisała umowę z Oshee Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+