WebTalk prowadzi działania digitalowe marki sloggi

Od lutego br. agencja WebTalk zajmuje się obsługą komunikacji w digitalu marki bielizny dla kobiet i mężczyzn sloggi. Do tej pory nie była ona obecna w mediach społecznościowych w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja WebTalk odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii obecności marki w digitalu. Obsługuje profile marki w mediach społecznościowych, realizuje sesje zdjęciowe, a także współpracuje z influencerami. Do zadań agencji należy również consulting i doradztwo strategiczne.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.

Marka sloggi należy do spółki Triumph International.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"