WebTalk wypromuje skutery Piaggio i Vespa w social media

Agencja WebTalk została wybrana przez firmę Inter Cars do obsługi marek skuterów Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z WebTalk, ponieważ agencja wyróżniła się na tle konkurencji ciekawą linią kreatywną i koncepcjami oddającymi ducha marki - argumentuje Rafał Wiśniewski, szef marek Piaggio i Vespa w z Inter Cars.

Nie podano, ile ani które inne agencje starały się o to zlecenie. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

W ramach współpracy WebTalk na początku kwietnia uruchomiła fanpage’e facebookowe marek Piaggio i Vespa. W agencji za ich obsługę odpowiadają account manager Adam Skrzypek i junior account executive Adam Augustynowicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech