„Spróbuj, jaka dobra” - reklamy czekolady Wedel już bez chłopca i zebry w rolach głównych (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa czekolady Wedel pod hasłem „Spróbuj, jaka dobra”. To pierwsza duża akcja promocyjna marki przygotowana przez agencję Saatchi&Saatchi, w reklamach głównych ról nie grają już chłopiec i wioząca go zebra.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spróbuj, jaka dobra” - reklamy czekolady Wedel już bez chłopca i zebry w rolach głównych (wideo)

W spocie, w którym promowana jest nowa mocno mleczna czekolada Wedel, z jednej strony pojawiają się krótkie czarno-białe ujęcia o historii tej marki, a z drugiej scenki z życia młodych osób, m.in. w mediach społecznościowych.

Reklama eksponuje zalety czekolady Wedel. Na koniec prezentowane jest hasło „Spróbuj, jaka dobra” oraz grafika z chłopcem w czerwonym ubraniu siedzącym na zebrze, która jest też na opakowaniu nowej czekolady.

Chłopiec na zebrze to nawiązanie do reklam Wedla z ostatnich kilku lat przygotowywanych przez agencję PZL. Główne role grali w nich chłopiec na zebrze, którzy żartobliwie komentowali różne sytuacje, a innym bohaterom na poprawę humoru dawali promowane słodycze. Ostatnia duża kampania w tej konwencji była prowadzona wiosną ub.r. pod hasłem „Przyjemność w czekoladzie”.

- Nowa czekolada Mocno Mleczna została stworzona z myślą o wielbicielach czekolady poszukujących innowacyjnych smaków. Co więcej, w nowej kampanii chcemy pokazać, że istotna jest dla nas bogata tradycja E.Wedel i cenne doświadczenie naszych pracowników, którzy nieustannie dopasowują ofertę do aktualnych upodobań konsumentów – mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager marki Wedel.

 

W lipcu br. przetarg na obsługę reklamową Wedla wygrała agencja Saatchi&Saatchi, która odpowiada za kreację nowej kampanii. W finale przetargu wygrała z 2012 Agency.

Działania reklamujące słodycze Wedel obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Zenith. Działania w internecie prowadzi agencja GoldenSubmarine, a działania public relations - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"