Będzie on emitowany przez cały bieżący rok. Reklamówka pod tytułem "Dach 2" (nawiązanie do poprzedniego spotu marki) komunikuje, że produkt jest teraz bardziej puszysty i "o niebo lepszy".
Grupą docelową reklamówki są kobiety w wieku 25 - 45 lat zamieszkałe w średnich i dużych miastach. Spot będzie emitowany w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TV4. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Zenithmedia.
Od początku bieżącego roku Ptasie Mleczko ma zmienione opakowanie.
przedstawiciel agencji: Anna Pańczyk i Nazar Al-Khouriprzedstawiciel klienta: Jolanta Niedźwiecka i Jacek Miklińskicopywriter: Jolanta Gorczyńskadyrektor artystyczny: Kalina Domańskadyrektor kreatywny: Jacek Szuleckistudio, w którym był realizowany spot: Graffitireżyser: Marcin Ziębińskistudio dźwiękowe: Efektura.












