'Weekend z filmami w formacie 16/9'

Nowa kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Canal+.

erw
erw
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii prasowej CANAL+ związanej z wydarzeniem specjalnym „Weekend z filmami w formacie 16/9”. Konsumenci są informowani o możliwości oglądania w CANAL+ filmów w panoramicznym formacie zapewniającym kinową jakość odbioru.

W ramach kampanii Euro RSCG Warsaw przygotowała dwie reklamy prasowe. Jedna z nich, pod hasłem „Wolisz większy format?” stworzona została specjalnie do Playboya. Druga „Spójrz na to szerzej” przedstawiająca porównanie ujęć z filmu Awiator pokazuje korzyści, jakie niesie obraz panoramiczny: najwyższą jakość obrazu kinowego przeniesionego do telewizji dzięki dostosowaniu go do formatu telewizyjnego 4/3. Takie rozwiązanie w połączeniu z dźwiękiem w cyfrowej jakości daje pełnię doznań.

Kampania prasowa potrwa od 21 stycznia do 9 marca w magazynach: Glamour, Viva!, Avanti, Playboy, Voyage, Premiery, Film oraz Zwierciadło.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplanning.

erw
Autor artykułu:
erw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji