Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii prasowej CANAL+ związanej z wydarzeniem specjalnym „Weekend z filmami w formacie 16/9”. Konsumenci są informowani o możliwości oglądania w CANAL+ filmów w panoramicznym formacie zapewniającym kinową jakość odbioru.
W ramach kampanii Euro RSCG Warsaw przygotowała dwie reklamy prasowe. Jedna z nich, pod hasłem „Wolisz większy format?” stworzona została specjalnie do Playboya. Druga „Spójrz na to szerzej” przedstawiająca porównanie ujęć z filmu Awiator pokazuje korzyści, jakie niesie obraz panoramiczny: najwyższą jakość obrazu kinowego przeniesionego do telewizji dzięki dostosowaniu go do formatu telewizyjnego 4/3. Takie rozwiązanie w połączeniu z dźwiękiem w cyfrowej jakości daje pełnię doznań.
Kampania prasowa potrwa od 21 stycznia do 9 marca w magazynach: Glamour, Viva!, Avanti, Playboy, Voyage, Premiery, Film oraz Zwierciadło.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplanning.











