Weekendowa metamorfoza ze wsparciem Jana Niezbędnego

W niedzielę  9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny. Wspiera on ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfozie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prowadzącym programu jest Krzysztof Miruć - architekt i projektant wnętrz.  W każdym odcinku wraz ze swoją ekipą remontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby, która została zgłoszona do programu przez swoich bliskich. 

W ramach współpracy marki ze stacją TVN w każdym odcinku programu, w kontekście końcowych porządków po metamorfozie wnętrza, prezentowane są kolejne produkty Jana Niezbędnego. Dodatkowo, marka jest obecna na billboardach sponsorskich.

 Pośród produktów Jana Niezbędnego ułatwiających porządki ekipie Krzysztofa Mirucia są między innymi – magiczna gąbka, która potrafi usuwać trwałe zabrudzenia np. ze ścian jedynie przy użyciu wody (bez potrzeby stosowania detergentów), uniwersalne ściereczki na rolce, ściereczki z mikrofibry do mycia luster, ściereczki nasączane do mebli, pojemniki silikonowe oraz mop rotacyjny.

Nowe odcinki programu są emitowane w każdą niedzielę o godz. 11:00 w TVN, natomiast powtórki programu można obejrzeć w sobotę o godz. 18:00.

Po tym jak program zostanie wyemitowany na antenie głównej TVN, „Weekendową metamorfozę” będzie można oglądać w HGTV.

O marce

Jan Niezbędny gości w polskich domach już niemal 19 lat. Przez ten czas zdobył niekwestionowany tytuł lidera branży artykułów gospodarstwa domowego i przede wszystkim, sympatię konsumentów. Marka stale poszerza ofertę wprowadzając kolejne innowacyjne produkty, które mają sprawić, że codzienne obowiązki staną się znacznie  prostsze i przyjemniejsze. Wszystko zgodnie z  mottem „Żyj wygodniej!”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa