Weekendy na „polskim” Facebooku: fani bardziej aktywni, marki - mniej

Aktywność fanów na polskich fanpage’ach Facebookowych rośnie w wolne dni - wynika analizy programu Napoleon. Jednocześnie na stronach pojawia się wtedy mniej wpisów od administratorów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Analiza przeprowadzona przez program Napoleon na 11 tys. polskich fanpage’y pokazuje, że podczas weekendów - zwłaszcza tych przedłużonych - użytkownicy częściej niż w dni powszednie zaglądają na strony firm i marek. Jednak z drugiej strony administratorzy fanpage’y rzadziej zamieszczają wtedy wpisy i komentarze.

grafika

Autorzy badania zwracają uwagę, że użytkownicy Facebooka częściej wchodzą na strony firm i marek w weekendy, bo w tygodniu brakuje im na to czasu. Skoro w weekendy zaglądają na fanpage’e, licząc na uzyskanie odpowiedzi na pytanie czy wyjaśnienie problemu, mniejsza aktywność administratorów jest zastanawiająca. Jeśli bowiem w miarę szybko nie odpowiedzą na sygnały od użytkowników, może to świadczyć niekorzystnie o określonej marce.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"