„Wejdź do świata natury” w promocji Timotei

Pod hasłem „Wejdź do świata natury Timotei” ruszyła promocja kosmetyków do włosów Timotei (Unilever Polska). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy IQ Marketing, Media Direction OMD i Evolution PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej 15 września promocji „Wejdź do świata natury Timotei” należy kupić 2 dowolne produkty marki Timotei do pielęgnacji i stylizacji włosów. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie pary stylowych kaloszy. Takie buty są losowane każdego dnia co 15 minut między godziną 9:00 a 20:45.

grafika

Na potrzeby promocji - zaplanowanej do 15 listopada - uruchomiono serwis internetowy wejdzdoswiatanatury.pl. Ponadto akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2, TV 4), prasie (m.in. „Wysokie Obcasy Ekstra”, „Show”, „Tina”, „Naj”, „Twój Styl”, „Avanti”, „Glamour”, „Kobieta i Życie”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Pani”, „Uroda”), internecie (Kobieta.Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, Kobieta.pl, Gazeta.pl) oraz sklepach (materiały POS).

Za obsługę akcji i kreację towarzyszącej jej kampanii reklamowej odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a działania public relations prowadzi agencja Evolution PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu