Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku

Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiadała za obsługę kanałów komunikacji społecznościowej, w których BOŚ Bank już funkcjonuje oraz reklamy w nich.

Do obsługi klienta został wyznaczony specjalny zespół, na czele którego stoi Michał Głuszak, właściciel Well Done Marketing.

- Nasza oferta była konkurencyjna zarówno cenowo, jak i w zakresie doświadczenia w branży oraz pomysłów na budowanie społeczności wokół banku o tak silnej misji proekologicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Głuszak.

Umowa jest efektem wygrania przez agencję konkursu ofert. Strony nie informują, na jak długo została podpisana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów