Tym samym potwierdziły się informacje portalu Wirtualnemedia.pl: wydawca zdecydował o wprowadzeniu pisma do regularnej sprzedaży. Pierwszy, testowy numer magazynu ukazał się w lipcu 2017 roku.
Do wprowadzenia „Well” do regularnej comiesięcznej sprzedaży, skłoniło wydawcę duże zainteresowanie numerem testowym ze strony czytelniczek i klientów reklamowych. Pismo jest pozycjonowane jako nowatorski lifestylowy magazyn: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Na okładce każdego wydania miesięcznika „Well” będzie pojawiać się Dorota Wellman.
- „Well” robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - mówi redaktor naczelna, Magdalena Jaros-Szmidt.
Pierwszy numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. W numerze znalazł się także materiał pt. „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”, w którym 17 rozwiedzionych kobiet opowiada, co im pomogło, a czego nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną. Magazyn pisze też m.in. o skutkach ujawnienia molestowania („Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach („Cząstka mnie jest w tobie”) oraz dzieciach popychanych przez rodziców w stronę showbiznesu („Czyje to ambicje?").

„Well” w pierwszym numerze prezentuje też niestandardową makietę, której autorką jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika. Objętość pisma wynosi 144 + 4 strony, cena - 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.
Magazyn będzie wsparty kampanią reklamową w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów Wavemaker.
Wydawnictwo Bauer w segmencie pism luksusowych wydaje jeszcze miesięczniki „Twój Styl” i „Pani”.











