WET & HOT - najgorętszy konkurs tego lata

Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Facebook"u w którym w czarno białej stylistyce letnich bikini mogą zaprezentować się miłośniczki marki BLACK ENERGY .

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka BLACK ENERGY idzie śmiało do przodu i nie odcina kuponów - mówi Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający GRUPY 365 NET-  niedawno wprowadziła w życie śmiałą kampanię reklamową, której wyznacznikami jest luksus, elitarność i... Mike Tyson.  Kierując swój produkt do ekskluzywnej klienteli, idealnie trafiła w gusta mężczyzn, chcących być kojarzonymi z takim właśnie otoczeniem. Teraz przyszedł czas na kolejne mocne uderzenie – marka BLACK ENERGY  rusza z nowym konkursem na Facebooku zorientowanym w stronę żeńskiej części publiczości.

Wet & Hot Black Mate to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata. Pobudza pożadanie, rozpala zmysły i zarówno łechce doznania estetyczne panów, jak i komplementuje płeć piękną. Utrzymana w reprezentatywnej dla BLACKA czarno-białej stylistyce aplikacja pozwala na dodawanie zdjęć przedstawiających dziewczyny w najbardziej pożadanym letnim stroju czyli bikini. Zasady są proste – bikini musi być czarne lub białe. Nagrody dla właścicielek kuszących kształtów są warte świeczki, w konkursie można wygrać weekend dla dwojga w Pałacu Bonerowskim w Krakowie oraz profesjonalną sesję fotograficzną, która sygnowana przez brand BLACK ENERGY, ma szansę otworzyć zwyciężczyni drogę do kariery w modelingu.

Konkurs Wet & Hot Black Mate trwa do końca września. Zdjęcia laureatek konkursu pojawią się w ekskluzywnej galerii na stronie http://www.blackpower.pl/ a zwyciężczynie trafią do doborowego grona BLACK Mates, czyli ambasadorek Black Energy Drink.

365 PR  to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online