What odświeża komunikację Telepizzy

Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacyjnej marki Telepizza w Polsce. Ponadto będzie przygotowywać dla firmy działania B2B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Telepizzą Poland agencja reklamowa What kompleksowo wspiera firmę przy odświeżeniu komunikacji jej marki – od analizy kategorii po wypracowanie odświeżonej komunikacji dla brandu i jej pozycjonowania w przyszłości. – Pierwsze owoce współpracy to nowe hasło reklamowe „Telepizza. Zadzwoń po więcej” odzwierciedlające zmiany zachodzące w naszej firmie: oferowanie klientom nie tylko pizzy, lecz również nowych potraw w dostawie – opisuje Dariusz Bąk, dyrektor marketingu Telepizzy Poland.

Dalsze prace mają prowadzić do odświeżenia komunikacji i dalszego wyróżnienia tej marki wśród konkurencji. W ramach współpracy What będzie również przygotowywać działania B2B, których celem jest zwiększenie wykorzystania przez innych marketerów niestandardowych możliwości dotarcia do odbiorców Telepizzy w 5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Pierwsze wdrożenie efektów wspólnych prac firmy i agencji jest planowane na drugi kwartał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów