„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za spot między niedzielnym wydaniem „Wiadomości” TVP1 a serwisem sportowym należy wydać 81,3 tys. zł, a przed prognozą pogody - 74,7 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Przed rokiem te spoty kosztowały od 67 do 81,8 tys. zł. Na emisję reklamy w tym paśmie w inny dzień trzeba wydać maksymalnie 65,4 tys. zł.

Wśród serialu niezmiennie najdroższe dla marketerów jest „M jak miłość”, przy którym spoty kosztują 74-78 tys. zł (wobec 77,2-89,4 tys. zł we wrześniu ub.r.). Za reklamę przy debiutującym w ramówce TVP2 „O mnie się nie martw” (więcej o tej produkcji) należy wydać od 54,5 do 71,5 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” - od 51,9 do 65,9 tys. zł (wobec 46,7-54,8 tys. zł przed rokiem), przy „Barwach szczęścia” - od 28 do 57,7 tys. zł (rok temu: 22,3-57,9 tys. zł).

Cena najdroższego spotu przy „Blondynce” wynosi 48,6 tys. zł (6,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy „Ojcu Mateuszu” - 41,1 tys. zł (1,5 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 51,9 tys. zł (8,3 tys. zł więcej niż we wrześniu ub.r.), przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 45,6 tys. zł (9,1 tys. zł więcej), a przed „Sprawą dla reportera” - 39,2 tys. zł (wzrost o 7,7 tys. zł).

We wrześniu TVP1 pokaże kilka meczów piłkarskich. Najdroższy spot przy spotkaniu Ligi Mistrzów zaplanowanym na 17 września kosztuje 55,3 tys. zł, a przy meczu Niemcy - Argentyna - 41,9 tys. zł.

Biuro reklamy TVP będzie przyjmować zamówienia na pakiety KZP do środy do godz.18:00. Oferty przysłane po tym terminie będą rozpatrywane w drugiej kolejności.

Telewizja Polska udostępniła wrześniowe cenniki reklamowe swoich kanałów jako drugi z głównych nadawców, po TVN (zobacz szczegóły jego cennika).

W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 983,1 mln zł, a TVP2 - 804,8 tys. zł (według danych Kantar Media - zobacz wyniki wszystkich czołowych stacji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu