Wiadomości od kibiców reklamują Nike w RPA (wideo)

Na jednym z wieżowców w Johannesburgu zainstalowano multimedialną reklamę Nike. Internauci mogą na niej wyświetlać swoje wiadomości do sportowców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Interaktywny ekran Nike o rozmiarach 44 x 42 metry znajduje się na jednym z wieżowców w Johannesburgu pomiędzy 90-metrowymi sylwetkami Cristiano Ronaldo i Robinho. Kibice z całego świata mogą na tym monitorze wyświetlać wiadomości skierowane do ponad 50 sportowców związanych z tą marka. Wpisy zawierające maksymalnie 57 znaków należy wcześniej przesłać za pośrednictwem profili Nike w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter.

Każdego wieczora na monitorze wyświetlanych jest – w formie cyfrowych animacji – nawet 100 nagłówków przesłanych przez internautów. Projekt jest częścią globalnej kampanii reklamowej Nike związanej z mundialem. W ramach tej akcji – przebiegającej pod hasłem „Twórz przyszłość” – w Warszawie zainstalowano wielkoformatowe plakaty z piłkarzami w jednym z głównych przejść podziemnych (więcej). Ogółem dzięki tej kampanii Nike jest bardziej kojarzona z mistrzostwami niż inni producenci odzieży sportowej (więcej).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu