Z danych z Megapanelu PBI/Gemius przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że wśród serwisów wideo należących do portali horyzontalnych najwięcej użytkowników ma WP.tv. Z kolei Smog.pl (Grupa o2.pl) generuje najwięcej odsłon, a przeciętny użytkownik przebywa w nim najdłużej. W zestawieniu te dwa serwisy dzieli Onet.tv, natomiast zdecydowanie najsłabiej wypadają Interia.tv i Gazeta.tv.
Przy czym należy zaznaczyć, że wszystkie te portale dużo swoich materiałów wideo umieszczają również kontekstowo przy tekstach w serwisach informacyjnych i rozrywkowych. Natomiast Wirtualna Polska i Gazeta.pl publikują też sporo treści wideo na YouTubie.
W skali roku WP.tv zanotowała minimalny spadek odwiedzalności. Natomiast Smog.pl miał ok. 200 tys. real users i 10 mln odsłon mniej, za to przeciętny użytkownik spędził w nim prawie dwa razy więcej czasu.

Z drugiej strony Onet.tv zyskał w skali roku 300 tys. real users i prawie 2 mln odsłon. A Interia.tv miała mniej więcej cztery razy więcej użytkowników i odsłon, za to średnio użytkownik przebywał na niej 5 minut krócej.











