Wideo online ważnym elementem wyborów

Blisko 30 procent amerykańskich internautów zamierza oglądaćinternetowe newsy wideo, aby dowiedzieć się więcej na tematkandydatów uczestniczących w wyścigu do Białego Domu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy Synovate, dodatkowo 21,8 procentarespondentów zamierza oglądać debaty kandydatów online, a 7,5procenta chce szukać informacji na wideoblogach.

Z kolei ponad 80 procent badanych będzie poszukiwać informacji okandydatach w telewizji i radiu, a na gazety i czasopisma wskazało63,5 procenta potencjalnych wyborców.

Tymczasem z innego badania, na które powołuje się eMarketer,przeprowadzonego przez firmę BurstMedia, wynika, że dlaamerykańskich internautów głównym źródłem informacji na tematkandydatów jest właśnie Internet. Wskazała na niego 1/4 badanych, anastępne w kolejności były: telewizja (21,3 procenta), prasacodzienna (17,3 procenta), radio (6,9 procenta) oraz czasopisma(4,4 procenta).

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+