Jak wynika z ostatniej fali Radio Track (XI’04-I’05), Grupa Radiowa Time utrzymuje pod względem wyników słuchalności pozycję lidera wśród grup radiowych w Polsce. Ma najwyższe spośród nich: udział w rynku i zasięg dzienny, zarówno w swojej grupie docelowej (15-34), jak i w całej populacji (15+) - czytamy w kominikacie prasowym grupy Time.
W okresie XI’04-I’05 udział w rynku Grupy Radiowej Time w grupie słuchaczy w wieku 15-34 lata wyniósł 12,2 proc., a zasięg dzienny 16,6 proc. Daje to 3. miejsce w rankingu słuchalności – po RMF FM i Radiu Zet.
Dynamika wzrostu słuchalności (XI’04-I’05 do XI’03-I’04) wynosi: dla udziału w rynku – 36,9 proc., a dla zasięgu dziennego – 29,3 proc.
zasięg dziennyXI'03 - I'04XI'04 - I'05dynamikaRadio RMF FM39,77%39,34%-1,08%Radio Zet34,41%32,26%-6,25%Grupa Radiowa Time [Eska+Gold, 31]12,82%16,58%29,33%Polskie Radio Program 35,82%6,99%20,05%Agora [29]7,00%5,97%-14,69%Polskie Radio Program 14,72%5,80%22,68%Audytorium [17]5,68%4,53%-20,21%Radiostacja2,36%3,82%61,67%Ad point [9]3,00%3,63%20,69%Radio Wawa1,88%2,35%24,57%Plus [22]2,73%2,30%-15,97%Polskie Radio Bis0,31%1,18%285,13%Radio Maryja1,24%0,83%-33,30%Polskie Radio Program 20,26%0,45%71,62%Radio TOK FM0,44%0,43%-2,86%

udział w rynkuXI'03 - I'04XI'04 - I'05dynamikaRadio RMF FM29,70%28,25%-4,87%Radio Zet25,36%22,47%-11,40%Grupa Radiowa Time [Eska+Gold, 31]8,91%12,20%36,87%Polskie Radio Program 34,80%5,77%20,14%Polskie Radio Program 13,16%3,63%14,82%Agora [29]4,61%3,47%-24,79%Ad point [9]1,98%2,44%23,28%Radiostacja1,50%2,30%53,02%Audytorium [17]2,92%2,26%-22,44%Radio Wawa0,90%1,45%60,60%Plus [22]1,50%1,23%-18,20%Polskie Radio Bis0,08%0,87%1005,52%Radio Maryja0,55%0,40%-27,03%Radio TOK FM0,21%0,19%-11,12%Polskie Radio Program 20,07%0,16%138,70
Źródło: Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co., Polska, TG: 15-34
Grupa Radiowa Time przoduje wśród grup radiowych w Polsce także w całej populacji (15+). Zasięg dzienny wynosi obecnie 8,8 proc., a udział w rynku – 6,8 proc.











