Obecna w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TVP ABC nadaje „Wieczorynkę” codziennie w paśmie pomiędzy godz. 19.00, a 20.00. Bajki emitowane w tym paśmie w okresie od 1 września ub.r. do 18 lutego br. śledziło średnio 173 tys. widzów, co przełożyło się na 1,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził jeden z odcinków animacji „Stacyjkowo”, który przyciągnął przed ekrany 385 tys. osób (emisja 27 września ub.r. o godz. 19.22). Na drugim miejscu uplasował się serial „My Little Pony” (360 tys. widzów), a na trzecim - „Przygody Bolka i Lolka” (350 tys.).

Trzy topowe audycje „Wieczorynki”
Oglądalność „Wieczorynki” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 1 września 2014 roku do 18 lutego 2015 jej średnia widownia wynosiła 175 tys. osób, co przekładało się również na 1,17 proc. udziału.
TVP ABC w czasie emisji wieczornych bajek dla dzieci zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami dziecięcymi. Drugi w tym paśmie jest Nickelodeon, który ma 0,70 proc. udziału. Dalej plasują się: Cartoon Network (0,51 proc.) i Disney Channel (0,24 proc.).
Oglądalność „Wieczorynki” na tle konkurencji
Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP ABC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,81 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nickelodeon-na-czele-ogladalnosci-stacji-dzieciecych-w-2015-roku-szczegolowe-dane-dla-grupy-4-12 ##











