Wieden+Kennedy wiodącą agencją kreatywną marki Converse

Firma Nike wybrała agencję reklamową Wieden+Kennedy jako wiodącą agencję kreatywną dla marki Converse. Wcześniej jej obsługą zajmowała się agencja Anomaly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wieden+Kennedy wiodącą agencją kreatywną marki Converse

Agencja Wieden+Kennedy Portland wygrała przetarg organizowanych przez firmę Nike do obsługi reklamowej marki Converse. Firma nie zdradza jego szczegółów.

Wybór agencji nastąpił po tym, jak Nike mianował długoletniego dyrektora marketingu Davide'a Grasso na stanowisko CEO firmy, a Julien Cohen powołał na stanowisko dyrektora marketingu marki Converse. Grasso, który wcześniej pełnił funkcję wiceprezesa ds. globalnego marketingu Nike w przeszłości pracował z Wieden+Kennedy nad wieloma projektami dla marki Nike.

Dotychczas obsługą reklamową marki Converse zajmowała się agencja Anomaly, po wygranym w 2007 roku przetargu.Wydatki na reklamę Converse są niewielkie w porównaniu do wydatków na wsparcie w mediach Nike. Według Kantar Media na reklamy Converse wydano w 2017 roku w USA 2,6 mln dolarów.

Od lutego trwa też przetarg na obsługę mediową tego brandu. W tym zakresie pracuje z PHD.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu