Większość największych reklamodawców korzysta z Facebooka

Zdecydowana większość największych amerykańskich reklamodawcówwykorzystuje serwis społecznościowy Facebook do promowania swoichmarek i produktów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ja podaje sam portal, na jego stronach obecnych jest 83 ze 100firm wydających w USA najwięcej pieniędzy na reklamę. Są wśród nichm.in. Johnson & Johnson, Nike i AT&T.

To pokazuje, że nastąpiła duża zmiana w podejściu reklamodawcówdo najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie iinnych tego typu stron. Początkowo nie byli oni zdecydowani napromowanie się w nich, gdyż sami użytkownicy byli przeciwnireklamom. Firmy obawiały się także, że ich loga mogłyby siępojawiać obok obraźliwych treści.

Dane Facebooka pokazują, że firmy reklamują się teraz w serwisiena różne sposoby, niekoniecznie za pomocą tradycyjnych banerówreklamowych. Wiele marek ma np. własne profile, za które nie musząpłacić, a często przyciągają w ten sposób miliony fanów. Dobrymprzykładem są tutaj Starbucks i Coca-Cola, które mają grubo ponad3,5 miliona fanów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji